Header Row

[娛樂] 楊千嬅微博哭訴流產解話



[轉載/蘋果日報] 楊千嬅昨日出席在北角舉行的手機發佈會,談到有周刊指千嬅在微博上哭訴流產一事,她說:「我睇完之後都覺得好嬲,我只係轉發《我真的受傷了》嘅歌詞分享吓文筆,我會用周刊名義捐錢,幫佢哋做善事『戥番勻』,我會平和嘅心情去面對,呢啲係我老公教我。」千嬅強調說:「我唔明白點解咁關心我啲後代?我家未有 BB,今年搞完香港嘅演唱會,跟住又會去美加、澳洲同內地巡迴,又會拍一部戲,我諗未有時間生 BB。」至於丁子高有否詐型?千嬅則說:「唔會,佢冇乜所謂,家乜嘢年代呀?」

[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [目錄] [黃毓民] [化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: