Header Row

[娛樂] 熊黛林遭群男搶帽



[轉載/蘋果日報] 熊黛林( Lynn)、吳佩慈、鄭元暢、李小冉等前晚在上海出席意國名牌 Dolce& Gabbana新店開幕禮,胡兵斥資買了一套全球獨家、價值 10萬港元的西裝現身。熊黛林剛為 now主持旅遊節目,去了英國、西班牙等十日,她自爆日日忙拍攝,連 shopping時間也沒有,問她有沒有外國型男搭訕?她說:「嗰度冇乜男仔,無人撩,係有一次我去睇馬球賽,着咗紅裙、白 tee同戴帽,好覺眼咁,散場時,突然有成班男人衝埋嚟,搶走我頂帽,嗰吓都有少少驚,不過佢哋都係玩吓,打招呼啫。」

吳佩慈想僭建屁股
即是無艷遇?熊黛林說:「我絕緣 o架!」問到師妹 Angelababy和黃曉明的戀情, Lynn即一問三不知,只是讚兩人是俊男美女。吳佩慈否認外傳她結婚消息,不過她坦言想 35歲高齡前生育,之前蕭亞軒認整容,吳佩慈都常被指有加工之嫌,她說:「我接受唔到(整容)。」會考慮隆胸嗎?她說:「等朋友試先,我都唔會用得好耐, 20歲整就話,家有需要咪用 nude bra,同埋我眼又咁細,鼻又郁得,證明係真,真係整嘅話,我想整個 pat pat,整得更翹。」男友投訴?她自信說:「如果連我嘅身形都唔滿意,唔知邊個可以滿足佢。」

[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [目錄] [黃毓民] [化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: