Header Row

[娛樂] 《喂!趕住投胎呀?!》

六四21周年舞台劇:《喂!趕住投胎呀?!》向英魂致敬!


[轉載/Youtube] May 30, 2010 — (蘋果日報)如果孟婆湯可以把前生的苦難傷痛統統抹走,你猜他們是否願意放手?向燦爛的五月陽光、向廣場上的約定、向偷生世上的父母作別?陰府裏,他們繼續永遠的鬥爭,爭取一張正正式式的死亡證;人間世,一群年輕人以戲劇對抗遺忘,跟荒謬、謊言奮戰,舞台劇《喂!趕住投胎呀?!》 6月底上演,向 21年前走在前頭的、沒名沒姓的靈魂致敬。下次太陽升起之前。「坦克車行得咁慢,點會車死人啫?我唔信我跳落海會俾車車死囉!」「你有乜嘢證明呢件事?啲相都可能係假 o架,啲人可能受咗傷之嘛,你點證明佢死呀?」「我見到嘅片都係坦克車避開啲人,扭晒軚,你估坦克車咁易扭軚 o架!」「你有冇親眼見過?廣場上面熄晒燈,你唔畀係播音播出嚟 o架咩!」「國家點會呃咁多人呀?佢開槍驅散啲人之嘛,維持秩序咋,你邊隻眼見到有人中槍呀?」「如果你愛我哋國家,就唔好再講呢啲嘢。」漆黑中主角站在中央,話語在舞台升起,存在過的,以及已失去的,原來都已經無法證明。「地府裏面,得番好少同伴,點解我唔走?因為我想要一張正正式式嘅死亡證,我張死亡證上面乜都冇寫,邊度死、幾時死、點解死,全部都冇,淨係寫住『特別死亡個案』。」「時間慢慢咁過,過吓過吓就好似乜都冇發生過,我問自己,係唔係應該求其拎住呢張臨時死亡證就走,但我唔想,如果攞唔到,我都唔想返人間。」「有需要去延續」身兼監製的楊子寧飾演主角陳堅,今年 27歲,手機號碼有兩對「 64」,中二時第一次看《天安門》。影片放完,平時很惡的男班主任在學生面前流淚。中五,她念歷史科,同時加入劇社,在雜物堆中,找到 1989年寫下,一個名為《自由花》的劇本。種子萌芽,去年開花,子寧創作了六四舞台劇《喂!趕住投胎呀?!》,在「戲劇匯演 2009」取得最佳劇本、優異演出及優異演員等多個獎項。一年過去,眼看着高鐵撥款、五區公投、政改方案步步退讓,子寧再次號召演員,在六四 21周年重演此劇,守好六四這條防線。全劇沒有重現當年的情況,卻用了地府作場景,「社會越嚟越多人講公民參與,戲劇就係我哋嘅參與方式,重現歷史呢樣嘢我哋唔係掌握得最好,因為我哋冇親歷其境,但我哋有需要去延續,因為上一代都會老。」是的,部份 90後演員六四時尚未出生,沒有真切體會,卻面對來自四方八面、似是而非的描述。劇中三個女鬼,一個堅持不放、一個決定前行、一個心懷怨恨。「陳堅」是「執着鬼」,是不願意投胎的靈魂,「作為一個冇死亡證嘅鬼魂,佢願唔願意放低呢樣嘢去前行呢?呢個除咗係譬喻當年死咗嘅學生,正正係我哋面對現在呢一刻,我哋嘅選擇。」泥土下,是懷着怨恨的鬼,地上的,徒具軀殼偷生,「上年我哋有成員去西藏旅行,遇到一位當年喺上海嘅學生,佢就覺得呢 10年嘅人生,當中有 10幾年,係俾呢件事摧毀咗,因為佢好痛恨呢個政府,過唔到自己嘅人生,直到有一刻,佢覺得應該要放低。」無論結果是堅持、前行,還是放下,子寧覺得不重要,最重要經過每個人都經理性思考,只有每個人願意說話,歷史終會給先行者發出正式的死亡證。「沒有製作」去年因為資金短絀,惟有參加戲劇滙演,換取資助排戲;他們今年同樣缺錢,演員全是義工,演出時分享自己真實的六四回憶。劇團將繼續招募演員,希望最終有 64人參與演出,也會把 45分鐘的原劇本加長至 64分鐘。《喂!趕住投胎呀?!》 6月 25、 26日晚上 8時在兆基創意書院多媒劇場上演,票價 150元,劇團雖然缺錢,卻提出讓「毋忘歷史者」免費進場,令更多人有機會欣賞。劇團今天在六四遊行及 6月 4日維園燭光集會當晚在街頭預演。查詢可電 9601 1483或 http://hk.myblog.yahoo.com/lifeagain64
[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [目錄] [黃毓民] [化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: