Header Row

[娛樂] A.Lin 打拳洩憤 鬧爆曾國祥

狗仔隊出更 A.Lin打拳洩憤鬧爆曾國祥 2010年06月08日


[轉載/蘋果日報] 曾志偉兒子曾國祥被爆背正印女友腳踏四船,但又不忿被前女友 A.Lin爆臭史,前晚他更暗寸舊愛博宣傳。心情極差的 A.Lin昨日打泰拳洩憤,又嘲曾國祥四處媾女搵食。

曾國祥背正印女友偷嗒舊 8模的裴殷( A.Lin)、理大校花蔡瑩瑩( Ivy)及洪天明舊愛梁郁霖( Lillian),驚覺被騙的 A.Lin前日在微博自嘲笨,同晚曾國祥則暗指 A.Lin放料博上位,又謂清者自清。
不過 A.Lin對於曾國祥一席話唱反調,昨晚她續於微博炮轟:「起初我本來以為只是三個人的感情事,一下子變成四、五、六個人一起發生的故事,還要看見你行出來說清者自清,你知道這樣真的會傷害到人嗎?我真心相信原來你真係為搵食的。」明寸他覓食媾女。

指志偉應尊重女性

隨後 A.Lin在電話中說:「我冇諗過拍拖做宣傳,佢係欺騙我嘅感情,咪當我自己儍,佢講嘅嘢好多嘢都係包裝。」曾志偉曾指兒子揀女友如叫菜食飯,可有更多選擇, A.Lin說:「阿媽由細到大都教要珍惜食物,唔好亂食嘢,會肚痛。佢應該尊重女性。」
A.Lin除在網上宣洩外,昨午又在死黨盧頌之( DaDa)陪同下到銅鑼灣一拳館打泰拳洩憤,穿背心及短褲的 A.Lin拳拳有力,其間 DaDa常撩她傾偈,但 A.Lin唧都唔笑。隨後兩人往滿記甜品喫糖水, A.Lin繼續苦瓜乾,只顧低頭玩 iPhone。
另一邊廂,曾國祥前晚到尖沙嘴出席《前度》首映禮,撐好友陳偉霆及鍾欣桐場,散場後他與周俊偉等到砵蘭街一茶餐廳醫肚,其間他向友人吐苦水,又在食肆外煲煙和煲電話粥,他昨卻回復活躍,在微博透露玩 wakeboard。

[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [o靚模影片] [黃毓民]
[化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: