Header Row

[娛樂] 薛凱琪疑似講粗口

薛凱琪疑似講粗口 2010年06月18日


[轉載/蘋果日報]電影《分手說愛你》昨日在尖沙嘴舉行慶功宴,房祖名和薛凱琪對首日票房有 64萬多感到滿意。不過,慶功宴前兩人接受電台直播訪問,薛凱琪疑似講了一句英文粗口,事後薛凱琪否認說:「嗰啲係我食緊杯麪啲『    聲』,不過慶功宴唔好講呢啲嘢,費事導演睇完啲新聞睇到暈。」
祖名:聽到嚇一跳

祖名最初力撐薛凱琪,但當被笑「夾口供」便轉口風說:「我初初聽到都嚇咗一跳,搞到我都忍唔住望咗佢一眼,我冇聽過佢講中文粗口,淨係聽過佢好心急鬧人嗰陣講過(英文粗口)。」
有指《分》片票房過 1,500萬便拉大隊玩笨豬跳,薛凱琪說:「如果有呢個成績,就算我畏高都會合埋眼跳。」笑稱有藉口去玩的祖名,問他到時會否攬實薛凱琪?他笑說:「唔會,我諗佢想攬實層樓多過我。」
採訪:譚倩宜
攝影:黃文偉

[o靚模影片] [主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [黃毓民]
[化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: