Header Row

[娛樂] 森美爆杜麗莎叮出巨聲

「有佢喺度生氣不少」 森美爆杜麗莎叮出巨聲 2010年06月03日


[轉載/蘋果日報] 無綫節目《超級巨聲 2》評判之一的杜麗莎( Teresa),近日在節目中狂鬧陳潔靈( Elisa)、主持森美和 Mini等人。森美前晚爆響口指杜麗莎周日錄影完第五集節目便暫別,這個敏感時間忽然冇得留低,曾被鬧爆的陳潔靈昨日不願置評。

杜麗莎近日做《超級巨聲 2》評判,被網民炮轟惡魔上身,鬧勻另一評判陳潔靈、主持森美和參賽者,狂辣火頭,估不到她錄完本周日第 5集便要被叮走。
被杜麗莎寸過的森美前晚到銅鑼灣出席時裝店開幕,他踢爆杜麗莎稍後暫不會再當評判,並由陳奐仁和單立文頂上。森美被重提遭狠罵尷尬笑說:「我會盡量唔笑,一陣又話我笑小朋友, Teresa又會鬧,不過有 Teresa喺度 chemistry(化學作用)好好多,以往 Elisa最具經驗,家兩個就比拼,生色唔少,好有火花。」

杜麗莎赴加國

森美又說:「叫我唔笑嗰次先幾好笑,但有 Teresa喺度就生氣不少,唔係,係生色不少,當時自己都驚,但知佢鬼妹仔性格,所以冇嬲。」他指杜麗莎在這敏感時間突然被 out,確十分巧合。
杜麗莎昨日接受商台訪問,對於近期的是非,她笑說:「好笑囉,陳潔靈都有打畀我,怕出咗報道我會嬲,我哋咁多年朋友,點會唔明白?我哋都冇嗌過交。」她不排除是宣傳手法,並說:「之後會去多倫多做嘢, 7月中先返香港,到時叫我再做評判都冇所謂。」她又預告這個星期的《巨星 2》會更精采。
陳潔靈表同情

陳潔靈同情杜麗莎被轟,她昨日在電話中說:「我知道 Teresa話錄 5集,佢真係冇鬧我,呢件事後我同佢傾過電話,佢話唔介意,雖然家發生嘅嘢對佢唔係好嘅影響,我最初做評判都俾人鬧過,我真係唔方便評論。」陳潔靈透露不排除杜麗莎會在 8月重返節目。另一評判趙增熹昨日則在電話說:「佢哋係用唔同角度同觀點去睇緊件事,佢兩個都係性情中人,感情流露會盡啲。」
採訪:溫敏芝、林妃
攝影:陳慧安

[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [目錄] [黃毓民] [化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: