Header Row

[娛樂] 官恩娜談大陸撞鬼經驗

*** 本片可能會引致不安,不喜勿看 ***

官恩娜出席《恐怖在線》活動:談大陸撞鬼經驗聽到問咩?咩?咩?咩?


[轉載/Youtube] June 01, 2010 — (蘋果日報)官恩娜( Ella)前晚到灣仔出席網上節目《恐怖在線》活動,原來她很怕這些靈異事件,加上活動後 Ella要獨自駕車返回上水,故此更感心寒,雖然很驚,不過 Ella依然是這個節目的忠實 fans,但平日她會選擇在日間才重溫。問到有否遇過奇異經歷? Ella說:「雖然冇親眼見過,但感覺有。十年前我經常帶隻狗去我女性朋友屋企玩,有次我洗面時照鏡發覺好似有個黑影,另外我隻狗又好似成日有人同佢玩咁,最驚嘅係我好似聽到有把女人聲,由淺至深係咁講:『咩咩咩。』。」自此 Ella便再沒到朋友家作客,每逢出埠住酒店皆會戴耳塞,以免聽到來歷不明聲音。

[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [目錄] [黃毓民] [化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: