Header Row

[靚模] Angelababy 無懼周秀娜

否應寫真涉抄襲 Angelababy 做好本份無懼周秀娜




Baby:我又唔係佢 Fans


Baby:我又唔係佢 Fans
被問到寫真銷量時, Baby語帶雙關地說:「未知發行數字,唔想作大,做大新聞,上年我都賣咗三萬幾本,今年中國、香港、台灣同日本首個定單都超過三萬。」宿敵周秀娜於一街之隔搞簽名會,會否是最大競爭對手?她說:「冇當佢係競爭對手,冇心同人爭,唔係唔尊重佢,係想做好自己。」周秀娜送 bra回饋讀者, Baby有何對策?她笑言:「我又唔係佢 fans,又唔係男人,點知?我就會捐錢去慈善機構,我本書叫《 Paradise》,好似天堂福音咁同人分享,最少都會捐收益 10%回饋社會, fans都會開心。」
外間有指 Baby的寫真造型抄襲日本名模梨花的寫真集, Baby昨日提起時顯得有點不悅,她說:「一定冇可能,佢嗰本我有睇過,封面都唔一樣,戴皇冠造型我第一本寫真已用過,寫嗰個無聊。」 Baby又謂會叫男友黃曉明買寫真支持,對於有指黃曉明也曾整容,她即撐男友說:「佢完全冇變過,係啲舊相同造型問題。」至於傳男友推薦她一起參演籃球名將魔術手莊遜的新戲《神奇》, Baby說:「未知,我睇緊好多劇本。

0 comments: