Header Row

[娛樂] 傅穎騷腿扭腰露底橫任摸

明報-傅穎新歌挑戰性感底線


Theresa 傅穎騷腿扭腰露底橫任摸補唱功不足 2010-07-26


傅穎 Theresa 加加夫人@ 07/25/10 傅穎 Theresa Life 感性接觸


[轉載/蘋果日報] 之前喺《勁歌金曲》唱歌走音嘅傅穎( Theresa),閉關練歌後噚日喺鑽石山宣傳寫真集同埋新碟,聽吓佢有乜大改進。 Theresa喺現場唱同一首歌唱咗兩次,其中一次疑似咪嘴,不過之後佢又堅稱兩次都係唱現場。

否認指周秀娜篤數

Theresa跳舞時就任由女 dancers喺佢身上亂摸,勁舞擺動下佢上下都露,不過 Theresa話一早打好晒底,唔擔心走光。講到 Theresa畀啲 Dancer任摸,仲好似揸落佢個胸度, Theresa話:「出場前,我叫佢哋盡情摸,唔使怕,喺台上跳唔緊要,最重要有感覺同效果。我着咗 3條打底褲,就算走光都係見得人嘅打底褲。」另外,有報道言之鑿鑿話 Theresa唔信周秀娜喺書展賣過萬本寫真, Theresa又點回應?佢話:「其實我唔係針對任何人,只係書展工作人員話我知今年人流較少,我同周秀娜都係朋友,我都有 SMS畀佢,佢都明白,我絕對冇話人篤數嘅意思。」

0 comments: