Header Row

[娛樂] 主持杜如風玩得夠放又夠癲

香港新一代玩得夠放又夠癲主持:杜如風瘋行升呢記大受網民歡迎!


[轉載/Youtube] May 30, 2010 — (蘋果日報)一名 70後的女子,一身 D-mop、 Liger潮 look,任職至 in backpacker癲盡全世界。巴黎一站,她在鏡頭前四圍乞、坐霸王車、 high tea嗌急屎;轉戰北京玩叠羅漢撻生魚,跟 X-game族一樣膽生毛。她是 now100香港台旅遊節目《風行全世界》的主持杜如風,也是前嘉禾宣傳部經理杜惠東之女,綽號「可怕教主爛命倫」。周星馳搭軟硬天師上腦的她憑無厘頭風,榮升人氣主持。日本留學,浪蕩全球,邊行邊買是死性,老竇窮一生積蓄幫她找卡數,「我敗家 o架。」她人仔細細聲大大,還自詡童顏巨語。你 buy唔 buy一件事,她繼續我行我素,果然如風。先後於加拿大和日本留學的杜如風,由旅遊書作家到近期主持 now100香港台的包拍式旅遊節目《風行全世界》,跳出幕前竟成為網民女神。節目首站巴黎,杜如風無厘頭壯舉舉目皆是,用絲巾笠頭在巴黎鐵塔旁咪嘴唱伍詠薇的《失落於巴黎鐵塔下》;在聖心大教堂彈結他仔行乞;捐地鐵閘口坐霸王車;她介紹當地高檔餐廳,呷一口濃情化不開朱古力後突然嗌急屎。觀眾 O晒嘴。「真係即刻屙屎 o架,之後有人鬧『你咁粗魯嘅,作為一個靚女唔可以講呢啲嘢。』靚女唔急得屎呀?醜嘅人先急得屎呀?唔通關之琳唔屙屎咩。」杜如風日前接受本報訪問,提起巴黎便便仍理直氣壯,有人覺得她神經刀,有人又覺得她夠生鬼。姑勿論你點睇,其製作之苦卻不足外人道。杜如風說:「我會度點樣玩啲嘢出嚟有唔同,聖心大教堂有好多街頭表演,我為咗乞錢,特登學咗成個月結他仔 o架。」包拍節目,對平日下午 5時起床及自稱小弟的男人頭杜如風而言,最痛苦莫過於早起身及化妝,「我體力不嬲好多,係個腦辛苦,好多嘢都要即刻變。」加上膽大包天,危險動作定必親身上陣,「我上次去北京拍叠羅漢,爬到最高跌落嚟,我好鍾意唔要命玩,好鍾意玩跌,可以加入成家班。」月前她看 LMF演唱會時玩插水,事後不知多回味,還開 blog爆爛 gag:「唔插唔知身體好,唔睇 show又唔知自己 rock得到!」爆爛口頭禪仲有:「鬼影變幻球,斗零變大牛。」其亂噏概念來自周星馳,她口口聲聲愛梁朝偉,但心底最愛星爺,搭單尚有軟硬天師,「我哋嗰代由細到大都睇周星馳,佢啲戲入晒腦。我喺巴黎又全程聽住老人院(軟硬電台節目),坐車好眼瞓,聽整蠱電話先醒。」風姐狂派一面癲癲得得,她也說:「我不嬲都係咁, TiTi Kwan話我自然中作狀扮張曼玉吖嘛。」博派一面,她為工作廢寢忘食,巴黎一役回歸,體重竟暴跌至 89磅。「中醫話我太緊張吸收唔到,其實開心背後我好辛苦。我晚晚喺 studio剪 6個鐘頭片,同一條片抽 500次改完又改,又驚過火又想過火,所以有少少焦慮症,食唔到又瞓唔到。後來我每晚搵 5分鐘望住啲衫,『我做得咁辛苦都係為咗你哋。』咁先開心番,家都應該有 93磅嘅。」為衫死為衫亡,風姐係瀟灑不過難儲錢,她大笑:「你唔知自己幾時死,儲埋啲錢做乜呢,開心咗先啦。」因為她好玩,有網友視她為性幻想對象,她自摸胸部卡卡笑:「估唔到我以咁驕人嘅身形成為性幻想對象,今年書展我唔出書,我決定出水槍,嗰啲呢。」跟周秀娜同一 market了,「係啦,以最細撼最大!」如風「虛齡」 25,實情 32冇走雞,一張童顏幫她唔少,但冇巨乳,「係童顏巨語,講嘢大聲,響亮呀。童顏係賺嘅,我 70後 o架啦。」杜如風的爸爸杜惠東(杜 sir),是前嘉禾宣傳部經理,由於只有一粒女,難免錫到燶。風姐購物慾旺盛,杜 sir退休前一直幫女兒找卡數,現在風姐自食其力,他又擔心女兒捱壞。杜如風說:「老竇想我努力做嘢,咁就唔使幫我找卡數,佢成日打嚟問我身體有冇事,因為我奀,驚我捱唔到。我家養番佢 o架啦,當然佢係一個唔使錢嘅人,其實佢好慘,將所有積蓄畀晒我買嘢,本來佢嘅人生應該幾美滿嘅。」阿爸搞唔掂,就由阿媽出馬制止阿女 shopping,杜如風笑說:「我阿媽可以做 FBI,佢捉得勁 o架,我買完衫紙袋都唔攞,剪牌後塞落衣櫃底。我阿媽係中國文學老師、訓導主任,但呢一生就係教唔好個女,係件好慘嘅事,我真實地講係敗家。」

[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [目錄] [黃毓民] [化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: