Header Row

[娛樂] 李寶安開腔 陳志雲仲係 TVB嘅人



[轉載/蘋果日報] 長和今日開股東會,電視廣播( TVB, 511)股東會噚日已經舉行咗,地點依舊響老地方九龍香格里拉,但當中亦有少少變化。大家唔使驚,我哋仍然見到 102歲嘅六叔同 75歲嘅六嬸好恩愛咁手拖手蒲頭,仍然見到「最靚嘅 80(歲)後」利孝和夫人為大家示範旗袍,只係唔見咗自稱年過半百嘅「老翁」陳志雲唧。
咁大師俾老廉請飲咖啡單嘢有咩進展? TVB大大大內總管李寶安話,「陳生家仍然係我哋嘅 executive,暫時佢無履行到佢嘅工作,件事都係調查緊,相信要等到調查有啲進展先知點做。」咁點解會整單咁杰嘅嘢先?「我哋係上市公司,亦係傳媒機構,一直係受法律監管,一路都有將呢個意識灌輸俾啲同事,大家亦依法辦事,過往、將來都會係咁做。」
咁係咪現存制度有漏洞呀?「個別事件唔反映制度有咩特別漏洞,我相信同類事件過往都會響同類型機構發生,件事仲係調查緊,咁我哋會睇睇調查結果,會檢討吓自己嘅制度係咪完善……」李生其實唔使講咁多嘢, 5個字已經講完──咪就係「樹大有枯枝」囉!
李華華

[主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [目錄] [黃毓民] [化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: