Header Row

[靚模] 新8模王麗嘉Rika要做笑彈

靚模兵團王麗嘉Rika要做笑彈:欣賞臺灣舒淇!床戲不介意林峯!


[轉載/Youtube] June 11, 2010 — (蘋果日報)今年新 8模兵團成員各有所長,自幼移民加拿大的中越混血 o靚模王麗嘉( Rika),前日在旺角被龍友瞄準 32B咪咪狂影,她也處變不驚。 Rika除了擁有青春和性感本錢外,原來還是搞笑能手,每逢有她出現的地方,總會瀰漫着歡笑聲,所以 Rika笑言今夏唔做肉彈做笑彈。32B天然上圍的 Rika日前谷胸化身水着開心果,在池邊耍樂炮製特級笑彈,她說:「我最叻引人笑,我試過喺公司戴晒道具眼鏡扮盧廣仲,公司同事都覺得好好笑。」為了唧人笑, Rika表示不介意演醜女,她說:「做演員係應該多變化,我好欣賞舒淇,佢可以演繹唔同角色, elegant(高貴)又得,古靈精怪又得。」思想洋化的 Rika雖接受行性感路線,但拒學舒淇出道時三點盡露,她說:「只要唔使除晒衫,有打底,我可以接受健康嘅性感。」Rika希望有機會登大銀幕,劇情需要還可與男主角拍纏綿床戲,問她最想對手是誰?她火速大膽示愛:「林峯我唔介意,但唔知林峯介唔介意?」

[o靚模影片] [主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [黃毓民]
[化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: