Header Row

[娛樂] 睇有線世界盃 越睇越勞氣

睇有線世界盃世盃台 越睇越勞氣 睇五分鐘斷三分鐘


[轉載/蘋果日報] 世界盃開鑼,擁有獨家播映權的有線電視,再一次向球迷「挑機」。本報接獲多宗巿民投訴,指有線世盃台接收不良,部份人完全無法看到該台節目;即使接收到,訊號也斷斷續續「睇五分鐘、斷三分鐘」,開幕至今從未看完一場完整賽事。客戶致電維修熱線打足四個小時才接通,但維修要再等一星期,注定與首四分一賽事無緣。

非有線世盃台訂戶的波迷在電腦屏幕前尚可迂迴睇波,但付了錢給有線世界盃台的周先生,看的卻是寫上「聯絡有線電視,致電客戶熱線」的空白畫面。本身是有線多年用戶的周先生居於西環,周日開始完全接收不到有線訊號,「錢又畀咗,波又睇唔到。」

世盃揭幕戰後,有線用戶深惡痛絕的「魔鬼熱線」再次「發作」,「第一日打電話去,打咗九個字都冇人聽,第二朝落樓,樓下班街坊都喺度嘈「噚晚我又打去」,足足打咗四個幾鐘先打得通,到底佢家係咪因為太多人睇負荷過重?」
同是長期客戶屯門的李小姐,周一發現訊號有問題,非常勞氣,她批評有線水準低落,「上一屆冇高清,但畫面好靚,今年質素差得好緊要,人樣又睇唔到,連個波、波衫上面個名都睇唔到,好似近視冇戴眼鏡咁。」

為世界盃安裝有線、居於港灣豪庭李小姐由揭幕戰開始越看越勞氣,「上個禮拜開始一睇就斷線,吱吱吱聲咁睇五分鐘又斷三分鐘,到家都唔可以完整咁睇到一場波。」

本報向有線轉介上述個案,發言人表示未能即日回覆,「咁樣都好論盡,查唔到啲乜嘢,好多可能性,可能係機樓壞咗,可能屋入面啲掣鬆咗,天氣潮濕都會。」對於熱線電話打不通,發言人說:「睇吓乜鐘數啦,咁你凌晨打係可能冇人聽 o架喇,又可能涉及到啲客戶冇耐性電話 㩒嚟 㩒去嘅問題啦。」

有線向記者查詢有問題住戶是否住在「鄉郊」,但事實上不少投訴人居於港九各區大型區苑。有不願意公開姓名的學者指,問題可能出於頻寬不足,「可能係 bandwidth嘅問題,因為人造 衞星係 real time(即時)傳過嚟嘅,有好多 information(資訊),可能呢度出問題都唔定,同多人睇應該冇關係,不過今時今日一定有設備可以改善呢個問題。」
消委會總幹事劉燕卿則指,服務供應商應盡快找出問題所在,向客戶提供服務,「我畀錢個計劃我係想睇 o架嘛,咁家我睇唔到,我梗係追究佢啦。」

曾小姐居於屯門龍門居, 5月底有線推銷員上門促銷,高清台月費只需 159元,「佢同我講呢個係最優惠價,可以睇到世界盃。」結果安裝翌日即發現受騙,「打去有線問,原來我簽嗰份叫家庭組合合約,唔包足球台,只係有線 1台會播其中四場重要賽事。」她氣憤難平說:「我唔使裝有線都睇到呢四場波啦,個推銷員話安裝睇到世界盃係存心誤導。」

另一位受害人王先生是有線十多年客戶,去年以月費 299元續約 24個月,若來季要收看英格蘭超級聯賽,卻要每月另付 50元,「三季之前,有線失咗英超播映權,當時有線客戶一直冇減過價,家有線攞返播映權,就要另外畀錢先至有得睇。」

有線電視表示,覆核曾小姐申請表及核對資料時電話對話內容,未發現有異樣,但同意 6月 13日起終止服務。至於「英超」額外收費問題,有線只表示會直接聯絡王先生解釋收費條款。

[o靚模影片] [主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [黃毓民]
[化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: