Header Row

[娛樂] 林海峰世界盃開花

林海峰開波小花 2010年06月12日


[轉載/蘋果日報] 世界盃一開波,林海峰就唔得閒,朝早與李克勤於《在晴朗的一天出發》講波,亦分身為世貿中心設計 30METHING Mr. PANEL世界盃 T恤, 10呎高的巨型 Mr. PANEL現正在 wtc more世貿中心展出。

問:為何會用 Mr. PANEL?
Jan:嗰個足球上面嘅花瓣叫做 Panel,係我最深刻印象嘅,所以用咗佢做題材;黃同綠就係今屆南非世界盃主要顏色。

問:今屆捧邊一隊球隊?
Jan:我捧所有非洲球隊,因為喺人哋地頭,你知南非嘅犯罪率好高,尤其係華人好危險 o架嘛!

問:有邊一隊你睇淡?
Jan:睇淡呀……一定係半夜(進行球賽)嗰啲啦,因為我第二日要返工,我自己就睇得好淡……

問:邊個球員你最熱捧?
Jan:我無乜特別捧一個,我好 Old School的,仲係碧咸,以一個球員嚟講,佢仲示範緊點繼續踢落去,係好難得 o架!家好多球員有好多負面新聞,佢仲算潔淨, As一個地球 Icon佢都係做咗示範動作。紅嘅時候梗係鍾意佢靚仔,但家睇佢反而先至係最好,你睇吓佢幾有趣,佢鍾意踢世界盃鍾意到一個地步,係佢無得踢都要跟住踢!自己練波,又要跟埋去,都唔知做乜係咪先!我係佢老婆都斬咗佢!晒頭呀真係……

問:邊一場賽事你最期待?
Jan:期待…… 好似上一屆如南韓、意大利呀……嗰啲先夠劇力萬鈞,既悅目又感動又有劇情,運動比賽講到最尾都係要觸動人嘅情感,先令人有感覺。

問:預計決賽係邊兩隊對壘?
Jan:我估其中一隊一定係巴西,另一個……我希望係我自己就好啦!

[o靚模影片] [主頁] [最新影片] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [黃毓民]
[化妝美容] [兒歌] [肥媽老友記] [旅遊飲食] [食譜] [MV] [運程] [最新影片]

0 comments: