Header Row

[娛樂] 林峯有樓有車 祖藍唔抵得

林峯有樓有車 祖藍唔抵得 2010年06月29日


[轉載/蘋果日報] 林峯、王祖藍昨日在圓方出席銀行按揭服務宣傳,林峯早前豪花 160萬買了馬莎拉蒂跑車,現再豪使過千萬買西半山豪宅,不過他仍說:「我冇乜錢,呢幾年算係搵到少少,都係十年至換一次車,喺西半山買樓係想保值,家都搵緊銀行做按揭,買樓時就畀咗一半錢。」
同場的祖藍眼見林峯有名車有豪宅,即酸溜溜地說:「佢點止可以買半山樓,山頂山腰山腳每度買一間都仲得,所有林峯有嘅我都冇,佢有紅館(演唱會)、女、電影,我呢排都緊追住佢,不過紅館佢賣 480蚊一張飛,我賣得 350,我好唔開心囉。」
採訪、攝影:魯萍

[主頁] [最新] [蘇GOOD] [亞洲星光大道] [政治] [化妝] [兒歌] [肥媽] [旅遊飲食] [食譜] [最新影片]

0 comments: