Header Row

[RAP] MastaMic - 政府之死

MastaMic - D.O.G. [Death Of Government 政府之死] (Black Solar Remix)


MastaMic - D.O.G. [Death Of Government 政府之死] (Director's Cut)


[轉載/Youtube] MastaMichannel | June 25, 2010 | 3:19

Lyricist : MastaMic
Remix: INK
Director : Logo & MastaMic
Editor: MastaMic & Logo


Hook X1
煲呔當年承諾有一人一票選特首
幾年後想反口我諗你末被人鬧夠 未鬧夠 我未鬧夠

Verse 1
特首搞起錨 搞到要捱鬧
市民終於谷爆 將啲大話 逐一督爆
你身邊啲 狗太膠 我諗要略為調教
等我幫你調完我再教
小完我先再鬧
小嘅第一炮 保證死得人多 夠熱鬧
馬米上校 馬上校準 正義嘅高射炮
對準你班車大炮 我一炮將你射爆
屍骨都無得打撈 睇你仲點起錨
懶好心 賣曬廣告 咪 原地踏步
向前踏步 抑或係 原地踏步
呢鋪都多得 特首幫啊爺舖橋撘路
阿爺讚好 所以普選就遲遲未到
係民主走到未路定真係時辰末到
市民有冤無路訴 投訴 無門路
示威被視為暴徒
你就係騎劫民主嘅強盜

Hook X1
煲呔當年承諾有一人一票選特首
幾年後想反口我諗你末被人鬧夠 未鬧夠 我未鬧夠

Verse 2
真理係真理 歪理係歪理
做多兩出馬騮戲
歪理都唔會變真理
落區做宣傳有個馬草泥嚟會你
80後嘅我都有句草泥馬送俾你
問心有幾多市民會支持你地
小把戲留番俾你哋自己呃自己
你有你哋繼續懶有士氣
隨便你哋繼續懶理是非
政 府 該 死
特首應該改名叫特狗
特別似小醜 鐘意當街出醜
做得阿爺隻狗 幫阿爺睇好個門口
阿爺都未開口 吠定先 稱職嘅門口狗
物似主人形 主人係狗
d靚比主人仲狗
想擦鞋嘅擦鞋狗 嗌口號點知溜口
又再一次獻醜
阿特首 你係點養狗 養埋d咁嘅崩牙狗

Hook X1
煲呔當年承諾有一人一票選特首
幾年後想反口我諗你末被人鬧夠 未鬧夠 我未鬧夠

Verse 3
呢隻歌D.O.G.
Death of Government
我沒資格教訓人
I still F the government
無視市民聲音嘅政府無人恨
愛之深 責之切 所以我會先咁着緊
香港是我家 我點會想搞分化
但政治家嘅大話 我已經聽到怕怕
連美國都係一人一票選出奧巴馬
點解國際城市嘅民主都仲末萌芽
700人所選嘅特首
700萬人呢刻去乞求
連最基本嘅權利都俾人剋扣
我仲點信香港仲有民主自由
香港所有支持普選慨市民
民主係屬於我地香港嘅每一個人
用你哋嘅聲音 支持我 同我一齊唱出
Death Of Government
Let's break the silence

Hook X1
煲呔當年承諾有一人一票選特首
幾年後想反口我諗你末被人鬧夠 未鬧夠 我未鬧夠

For more details of MastaMic ,please check :

www.myspace.com/mastamic
www.alivenotdead.com/mastamic
www.alivenotdead.com/JusticeLeague
www.twitter.com/mastamic
www.facebook.com/mastamic

0 comments: