Header Row

[娛樂] 《3D肉蒲團》下月開鏡

《3D肉蒲團》下月開鏡葉山豪操弗裸戰 AV雙嬌


[轉載/蘋果日報] 吳啟華和葉子楣當年主演的《玉蒲團之偷情寶鑑》,至今仍是本地經典三級片元祖。相隔 19年,監製蕭若元落實下月開拍新版的《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》,並鐵定由成龍前愛將葉山豪露股上陣,夥同擁 34E上圍日本 AV女優原紗央莉及周防玲子床戰連場,三人埋身肉搏隨時打真軍。

蕭若元父子早於去年已籌備開拍 3D版《肉蒲團》,並宣佈由來自台灣的葉玲出任女主角,豈料葉玲突然縮沙,蕭氏父子一直未選中合適男女主角,至近日才終於敲定選角,新版的《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》落實由 35歲的葉山豪夥同日本 AV女優原紗央莉及周防玲子孭飛,全片在港搭景拍攝,並於下月 7日開拍。

前遮後裸睇 Pat
今次擔大旗飾演未央生的葉山豪是中日混血兒,早年來港發展投靠成龍,去年 4月約滿後單飛,最新作品是有份演出《分手說愛你》。據悉他自接下《 3D肉蒲團》後即秘密練兵,操弗身形及體能準備大戰日本妹,大前日他便獨自現身上環一公園剝衫跑步,見其身形已略有線條。
葉山豪昨接受電話訪問時說:「我今次都考慮咗好耐,作為演員應該挑戰自己,同埋我攞咗香港永久身份證,我嚟香港後參加過好大嘅戲,但冇自己角色,希望觀眾受落啦。」
葉山豪笑言會看吳啟華的《玉》片,也會看 AV片研究,他說:「我後面會全裸,睇到 pat pat,前面有嘢遮住。」

兩女三點盡露

問葉山豪會否擔心拍時有生理反應?他說:「臨時反應呀?重要部位黐晒膠紙,好痛 o架,同埋我好怕醜。」由於對手都是專業 AV女優,加上大家都講日文,相信溝通不成問題。
原紗央莉現年 21歲,三圍 34E、 24、 33, 27歲的周防玲子則擁 33C、 24、 34.5三圍,兩女身材勁有睇頭。蕭定一昨日說:「本來搵吉沢明步,但佢喺日本人氣跌,家搵原紗央莉同周防玲子都係三點盡露,至於會唔會打真軍,睇吓葉山豪同佢哋感情點啦。」採訪:葉雪
攝影:彭琮然

0 comments: