Header Row

[網熱] 直到你刮到我 賜座男

直到你刮到我 (原曲:直到你不找我 - 林峯) 賜座男


[轉載/Youtube] 如果有一日,有人未得你同意,當眾剝你光豬,你會有咩感覺??
《男人KFC》攪鬼導演當小奇
《窮飛龍》填詞班底強勢改編
一個你膠到你唔想睇O既網絡起底故事

《直到你刮到我》
直到你刮到我
(原曲:直到你不找我 - 林峯)
主唱:玉樹

那位小童無犯錯? 八蚊雖然投入過
兩張空座誰大意霸左
阿叔當時嘈住我 阿姐走黎撩著我
我先一時做錯

講野太窒 未去廁所 還未通便 就去澳洲痾痾
反應太慢 言詞未轉過 死八婆 挑釁我

做錯衰左起底搵我 被拍邊想周街激播
是那個拍低我 沿路經過 一take過 影低我
直到youtube高清轉播 直到高登起底審我
直到你刮到我 同伴篤我
將軍澳遇宅男 被開拖

中五細路 動作過火 無謂塞住 令到阿姐扯火
當這世上 人人0黎插我 邊個人 肯撐我

做錯衰左起底搵我 被拍邊想周街激播
是那個拍低我 沿路經過 一take過 影低我
直到youtube高清轉播 就到高登起底審我
直到你刮到我 誰亦媽我
不該去鬧八婆 極坎坷

0 comments: