Header Row

[娛樂] 談情說案 結局- 犀利妹拒絕Kings

談情說案 結局- 愛犀利妹多70億年

Shudduplar | June 27, 2010 | 3:26 Kings係 物理頒獎禮上真情流露,話只可以愛犀利妹多70億年,終於明白愛情係唔得計算。"愛一個人可以令你徹夜難眠,失去所愛,世界就會變得漆黑死寂"
"有冇可能做到一部時光機,等我可以返返轉頭,重新開始,再愛多佢一次?"
相信哩個會係最sweet嘅科學發現。
知道好多人都覺得哩場戲好感人,不過我唔係好感動。D對白係好聽,不過劇情到呢度太突然太快,而且有D離題(頒獎禮喎)。之前犀利妹啱啱喺澳洲拒絕咗Kings,咁快表白,中間好似少咗D sweet 嘅場面,帶動唔到個心情。
不過,犀利妹喺 Kings 講"愛佢70億年"時 流戾,timing 啱啱好,可以話係補返D劇情。

談情說案 結局- 犀利妹第一次拒絕Kings


談情說案 結局- 犀利妹拒絕Kings

[轉載/Youtube] 犀利妹被hurt得太深啦 "我每日好似行尸走肉咁,瞓又瞓唔到,食又食唔到,成個腦係度唸緊你,我控制唔到我自己呀!" 楊怡喊得好感動呀,令到我都feel到佢畀人hurt得好慘!仲有,當阿怡講 "我唔想見到你呀!" 都幾好戲,好堅絕,帶住我嘅心請,同佢感同身受。。唔知大家有冇同我一樣感受到 "我唔想見到你呀!"個一刻?
當然,唔得忽略林峰。注意林峰 1:33 落戾 都做得幾好。
其實我覺呢場都好正:

談情說案- 楊怡的經典喊戲 3

[轉載/Youtube]談情說案 第20集- 楊怡的經典喊戲
在喊與忍喊之间的 表情控制 做得好好,好有感染力,感動咗我。 犀利妹果然好犀利!

[轉載/Youtube] Shudduplar | June 25, 2010 | 2:51
犀利妹第一次係海邊拒絕Kings,我一直都留意緊阿怡每個表情。
注意:開始,Kings表白時 犀利妹個表情由[有D驚]轉到[鼓起勇氣同Kings解釋〕個段,做足戲。可以睇得出:犀利妹驚Kings係因爲報恩而複合,所以係Kings 面前扮堅強。"你可以感激我,但你唔需要話鍾意我"
注意:@1:37,犀利妹個表情都做得好好 。
原來要感動觀衆,唔一定要喊。 以上只係Shudduplar意見

談情說案- 楊怡喊戲(碼頭分手)

[轉載/Youtube] Shudduplar | June 22, 2010 | 3:24
峰怡係碼頭分手。究竟係因爲計錯一條數 定係 因爲苯氨基丙酸?
無論如何,楊怡嘅喊 好有感染力,果然係犀利妹。

談情說案- 楊怡喊戲 (飛Sir&犀利妹)

[轉載/Youtube] Shudduplar | June 22, 2010 | 1:45

Epi18 犀利妹爲分手而喊,得飛Sir 安慰。好感人嘅一場戲,飛Sir唔想犀利妹痛苦,唔要犀利妹做警察。
楊怡嘅喊戲 好有感染力,感動咗我。
"冇嘢緊要得過我犀利妹開心"

0 comments: