Header Row

[RAP] 奶其 TAIPORYK - 當奴2010


[轉載/Youtube] TAIPOTAUDRIVE | July 18, 2010

頂你個肺demo又demo先到依家final..
成年幾時間先搞掂隻歌有無九兩菜?
下載mp3: http://www.sendspace.com/file/fvh2ww
Rap/Lyrics: 奶其 RYK
Beat:T.I. - Whatever you like(Instrumental)
Special Thanks:
DJ Kuhai, Jay Law, Derek Lam, TzuTing
Lyrics:
當奴 我朋友係mcdonald到
做 sales要sale野同人promote
9蚊迷你版豬柳蛋漢堡
狗屎垃圾反式脂肪都照食落肚
做收銀除左要識計數
無免費笑容 你聽日唔洗做
試用期未過你無得出人工
麥當奴叔叔派漢堡神偷偷左分工
老油炸防腐劑炸薯條點解都係凍
地板燒雞扒竟然都會煎燶?
人工 先得廿鬆d蚊一個鐘
oh no 簡值係廉價勞工
23382338廿四小時麥麥送
我要雲呢拿新地雪高oreo麥旋風
請問送到上門屋企會唔會熔?
外賣套餐係貴d點解無人話我知
過幾日我走左去mc cafe
見到朋友當奴佢啱啱升左職
當奴學緊整frappochino同latte
品味咖啡係比客人品味
望過隔黎我見到陳豪
佢請我飲左杯 cappachino
佢問我點 我話喂 感覺幾好
過左一排之後 我就上左電視廣告
不過我都覺得無問題
點jack送我 365日免費麥樂雞
我dip住黎玩 再dip住黎食
kellyjoey拎住shakeshake薯條係咁shake
雙層牛肉巨無霸 醬汁洋蔥夾青瓜
芝士生菜加芝麻 人人食過笑哈哈
飯-tas-tic 巴巴閉 秋田小町優質米
新鮮生菜至矜貴 脆雞牛肉好架勢
大埔啲麥記我就蒲開幾間
一早去太和食早晨全餐
廣福道拎落地低食完 又去個洗手間
新達超方便樓下係大埔火車站
夜晚無野撈 緊係約我係大中
盡量唔好帶我去 富善或者廣福
一黎遠水路 二黎個區唔太熟
是但啦去到邊到都係食麥當奴

***內容純屬虛構 如有類同只屬巧合***

0 comments: